0 0

Ofte stilte spørsmål – OSS

 

Hvor er pakken min?


Så snart sendingen forlater lageret vårt, mottar du en e-post med et nummer samt en link. På den måten ser du til enhver tid hvor sendingen befinner seg. Du kan også taste inn sendingsnummeret her, og kontrollere status:




Hvordan kan jeg returnere sendingen?


Vi håper naturligvis at du liker de bestilte artiklene, og at alt er i orden.
Men dersom du likevel ønsker å reklamere på en artikkel og vil returnere den, kan du bruke det medfølgende returskjemaet. Oppgi antall artikler du vil returnere. Legg den utfylte leveringsseddelen ved pakken. Du finner en pakkseddel for retur vedlagt i bestillingen. Lim pakkseddelen utenpå pakken.

All informasjon om angrerett og retursending finner du her.



Hva skal jeg foreta meg dersom en artikkel er defekt, feillevert eller mangler?


Defekte artikler kan returneres ved å fylle ut det medfølgende returskjemaet. 

Dersom en artikkel mangler, ring oss eller skriv til kundeservice: kundeservice@eurotops.no

Telefonnummer: 21 932 998 (mandag–fredag kl. 08.00–18.00)



Hvor får jeg en ny leveringsseddel for retursending?


Kontakt kundeservice per e-post eller telefon:

kundeservice@eurotops.no
Telefonnummer: 21 932 998 (mandag–fredag kl. 08.00–18.00)


Vi vil sende deg en ny leveringsseddel for retursending.



Mottar jeg ny faktura etter retursending?


Dersom du har oppgitt en e-postadresse, mottar du etter retursending en e-post med bekreftelse. Beløpet for de returnerte artiklene kan trekkes fra fakturabeløpet.

Dersom du allerede har overført hele fakturabeløpet eller hele fakturabeløpet er trukket via avtalegiro, kan du velge om differansen skal bli stående på kundekontoen din som tilgodehavende og avregnes ved neste bestilling, eller om du ønsker å få refundert beløpet.

Ved betaling med kredittkort og PayPal erstattes eventuelle tilgodehavender automatisk.

Viserne på gaveuret mitt er «løse» – hva kan problemet være?


Som regel leveres gaveurene våre med batteribeskyttelse. Beskyttelsen forhindrer at uret går og batteriets levetid reduseres. På grunn av denne beskyttelsen er urviserne «løse». Dersom du fjerner beskyttelsen på urets krone, tar viserne igjen. Uret kan nå stilles inn på riktig tid og brukes videre.



Hvor kan jeg taste inn handlingskode eller gavekortkode?


Dersom du har lagt artikler i handlekurven, kan du på siste bestillingstrinn taste inn handlingskode eller gavekortkode.



Hvor mange handlingskoder kan jeg innløse?


Du kan innløse én handlingskode per bestilling. Dersom du taster inn flere handlingskoder etter hverandre, blir du bedt om å velge én kode.



Kan jeg forlenge handlingskodene?


Handlingene våre er som regel tidsbegrenset, og derfor er handlingskodene bare gyldige i bestemte tidsrom. Når det aktuelle tidsrommet er utløpt, er det ikke lenger mulig å innløse koden. Se gyldighetstiden for den enkelte kode.



Kan jeg innløse handlingskoder fra katalogen også på nett?


Ja, en handlingskode kan innløses både i katalogen og på nett. Ved inntasting i nettbutikken ser du hvilken gave eller fordel som skjuler seg bak den aktuelle handlingskoden.


Jeg er allerede kunde hos EUROtops-katalogen, og vil nå bestille på nett for første gang. Må jeg registrere meg på nytt?


Ja, du må registrere deg ved første gangs bestilling på nett. Etter registrering med e-postadresse og valgt passord kan du se ditt personlige kundeområde.

Deretter kan du logge inn med e-postadresse og passord også ved eventuell senere bestilling. Ytterligere registrering er ikke nødvendig.



Hvorfor kan jeg ikke logge inn?


Kanskje du har tastet inn feil e-postadresse eller passord? Når du klikker på «Glemt passord», mottar du en e-post og kan velge nytt passord.

Dersom du ikke skulle se denne e-posten i innboksen i løpet av 30 minutter, skal du opprette en ny konto eller kontakte kundeservice:
kundeservice@eurotops.no

Telefonnummer: 21 932 998 (mandag–fredag kl. 08.00–18.00)



Hvordan kan jeg endre adresse og andre data?


I kundeområdet, under «Min EUROtops-konto», kan du endre registrerte data som f.eks. fakturaadresse og e-postadresse. Du kan også angi en alternativ leveringsadresse i løpet av bestillingsprosessen.



Kan jeg registrere meg og bestille med kundenummer?


Per i dag har vi ikke denne muligheten i nettbutikken. Ved telefonbestilling kan du bestille direkte ved å oppgi kundenummer.



Jeg ser ikke alle oppgitte betalingsmåter ved nettbestilling. Hvorfor?


Det kan være flere årsaker til dette. For eksempel tilbys ikke alle betalingsmåter ved første gangs nettbestilling. Utvalget av betalingsmåter kan også være begrenset avhengig av leveringsadresse.



Jeg finner ikke katalogbestillingene mine under «Min EUROtops-konto» i bestillingshistorikken?


Per i dag vises alle nettbestillinger under «EUROtops-konto». Bestillinger per telefon eller post vises ikke her.



Hvordan kan jeg evaluere butikken og produktene?


Tilbakemeldinger og evalueringer fra deg er ekstremt viktig for oss, fordi det hjelper oss til å se hvor vi kan bli bedre, og hva vi allerede er gode på. Derfor vil vi allerede nå takke deg så mye for hjelpen. Vi skiller mellom to typer evaluering:

1 Produktevaluering

Her dreier det seg utelukkende om produktet, produktkvaliteten, utførelsen, utseende, samt pris/ytelse-ratioen.

2 Evaluering av nettbutikken vår

Her dreier det seg ikke om selve produktene, men om alt i tilknytning til bestillingen: Hvor godt fungerte bestillingen i butikken? Fungerte betalingen godt? Fikk du all nødvendig informasjon? Var hjelpealternativene nyttige? Fikk du bruk for kundeservice? I tilfelle ja, fikk du god hjelp? I tilfelle nei tar vi det som et godt tegn. Også levering evalueres her.



Etter bestilling mottar du en e-post fra oss der du kan evaluere både de mottatte produktene og butikken vår.


Evalueringssystemet:

1 stjerne = ingenting fungerte

2 stjerner = mangelfullt / heller misfornøyd

3 stjerner = brukbart

4 stjerner = godt

5 stjerner = perfekt, bestiller gjerne ved en senere anledning



Hvor lang er garantitiden?

 

Det er en lovbestemt garanti på tre år på alle våre artikler. Garantitiden begynner å løpe ved overlevering av artikkelen.


Garanti er en frivillig ytelse fra artikkelprodusentene. Vi legger ved denne informasjonen for artikler der produsenten tilbyr ekstra garanti.